Pomoc

Lieferbedingunen icon

Wysyłka zamówienia


Jakie czasy dostawy oferuje Wasz sklep?

W naszym sklepie, pod każdym produktem, można zobaczyć przewidywaną datę dostawy. Należy pamiętać, że terminy te są jedynie szacunkowe. Rozpoczynamy przetwarzanie zamówienia w momencie otrzymania i przetworzenia płatności, więc data może ulec zmianie.

Jeśli zamówiony produkt znajduje się w naszym głównym magazynie, wysyłka następuje zazwyczaj w ciągu 4-5 dni roboczych, a dostawa nie powinna zająć dłużej 3 dni robocze. Niektóre produkty mogą znajdować się w naszych zagranicznych magazynach. W tym przypadku doliczamy 4 dni robocze do wysyłki towaru.

Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o wysyłce i linkiem umożliwiającym samodzielne śledzenie paczki. Należy pamiętać, że śledzenie może zacząć być aktywne dopiero po dotarciu towarów do głównego magazynu przewoźnika. Jeśli informacje o śledzeniu nie są dostępne, możesz skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected], aby otrzymywać aktualizacje dotyczące zamówienia.


Jaki jest koszt dostawy?

Wysyłka jest darmowa na terenie całej Polski.

Bezpłatne wniesienie jest oferowane tylko w przypadku małych produktów. Większe produkty zostaną dostarczone do tzw. "pierwszych drzwi". W przypadku takich zamówień, usługa wniesienia musi zostać wykupiona osobno, poprzez wybranie opcji "dostawa PREMIUM". Koszt tej usługi można sprawdzić na stronie produktu lub w kasie.

Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected].


Jak wygląda dostawa zamówienia?

Małe produkty (do 30 kg) są dostarczane oraz wnoszone bezpłatnie (niezależnie od piętra).

Większe produkty (powyżej 30 kg) dostarczane są do tzw. "pierwszych drzwi". Oznacza to, że produkty zostaną doręczone do najbliższego miejsca przy Twoim domu, w którym może zatrzymać się dostawca, ale nie zostaną wniesione do Twojego domu/mieszkania.

W przypadku takich zamówień, usługa wniesienia musi zostać wykupiona osobno, poprzez wybranie opcji "dostawa PREMIUM" na stronie produktu lub w koszyku w zakładce "Metody płatności i dodatkowe usługi". Koszt wniesienia do pierwszego pomieszczenia będzie widoczny przy wyborze usługi. Więcej informacji na temat oferty znajdziesz tutaj.


Czy moje zamówienie zostanie wniesione do mieszkania?

Tak, pod warunkiem że waga Twojego produktu nie przekroczy 30 kg.

Usługa wniesienia produktów powyżej 30 kg (lub lekkich, ale dużych objętościowo) jest dodatkowo płatna. Standardowo, większe produkty (powyżej 30 kg) dostarczane są do tzw. "pierwszych drzwi". Oznacza to, że paczki zostaną doręczone do najbliższego miejsca przy Twoim domu, w którym może zatrzymać się dostawca, ale nie zostaną wniesione do Twojego domu/mieszkania.

W przypadku takich zamówień, usługa wniesienia musi zostać wykupiona osobno, poprzez wybranie opcji "dostawa PREMIUM" na stronie produktu lub w koszyku w zakładce "Metody płatności i dodatkowe usługi". Koszt wniesienia do pierwszego pomieszczenia będzie widoczny przy wyborze usługi. Więcej informacji na temat oferty znajdzieszz tutaj.


Czy usługa wyniesienia zbędnych opakowań jest dodatkowo płatna?

Ta opcja jest dostępna z opcją dostawy „Dostawa do domu i montaż” za dodatkową opłatą. Koszt tej usługi można sprawdzić na stronie produktu lub w kasie. Wybierz ją w procesie zakupu lub skontaktuj się z nami telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected]. Ta opcja nie może być dodana po wysyłce towaru.

Należy pamiętać o pozostawieniu oryginalnego opakowania, które jest niezbędne aby skorzystać z naszej usługi bezpłatynych zwrotów, lub w przypadku jakichkolwiek problemów z produktem i konieczności złożenia reklamacji. Zalecamy zachowanie pudełek do czasu potwierdzenia, że produkt jest nienaruszony i nie ma potrzeby jego zwrotu.


Czy oferujecie usługę montażu?

Usługa montażu jest dostępna za dodatkową opłatą. Dostarczymy i zmontujemy produkty w wybranym pomieszczeniu. Do wyboru są dwie opcje: „Dostawa PREMIUM i montaż krzesła lub fotela” lub „Dostawa PREMIUM: montaż sof i narożników”. Koszt można sprawdzić na stronie produktu lub w kasie.

Należy wybrać odpowiednią opcję w procesie zakupu lub skontaktować się z Obsługą Klienta w sprawie potrzeby dodatkowej usługi telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected]. Ta opcja nie może być dodana po wysyłce towaru.


Czy oferujecie ekspresową wysyłkę?

Staramy się zapewnić naszym klientom jak najszybszą dostawę. Obecnie pracujemy nad włączeniem tej usługi do naszej oferty, jednak nie jest ona jeszcze dostępna.


Czy mogę odebrać moje zamówienie z Waszego magazynu?

Niestety, odbiór zamówienia z naszego magazynu nie jest możliwy, ale w trosce o wygodę naszych klientów oferujemy wyspecjalizowaną, bezpłatną dostawę na adres wskazany przez klienta.


Czy mogę zamówić produkty na Waszej polskiej stronie internetowej, jednak z dostawą do innego kraju?

Obecnie nasz sklep funkcjonuje w 17 krajach. Nasze meble dostępne są dla klientów mieszkających w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Niemczech, Francji, Hiszpanii i wielu innych. Jeśli chcesz, aby Twoje produkty zostały dostarczone poza Polskę, dokonaj zakupu w sklepie danego kraju.

Aby zobaczyć wszystkie kraje, do których dostarczamy, przejdź tutaj.


Czy mogę wybrać konkretny dzień i godzinę, doręczenia mojego zamówienia?

Podczas składania zamówienia można bezpłatnie wybrać późniejszy czas wysyłki. Oznacza to, że nie otrzymasz produktu przed określoną datą, jednak nie jesteśmy w stanie zarezerwować konkretnego przedziału czasowego. Należy pamiętać, że wybrana data jest szacunkowa i nie możemy jej zagwarantować.


Czy wszystkie zamówione przeze mnie produkty dotrą w tym samym czasie?

W zależności od dostępności zamówienie może zostać podzielone na kilka przesyłek. Prosimy o sprawdzenie wiadomości e-mail „Informacje o wysyłce”, aby upewnić się, że wszystkie produkty zostały wysłane w tym samym czasie.

Gdy wszystkie przedmioty będą wysłane, będzie można śledzić zamówienie - numer śledzenia można znaleźć w wiadomości e-mail „Informacje o wysyłce”. Należy pamiętać, że śledzenie może zacząć być aktywne dopiero po dotarciu towarów do głównego magazynu przewoźnika. Jeśli informacje o śledzeniu nie są dostępne, można skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected].


Lieferbedingunen icon

Moje zamówienie i profil


Jak mogę złożyć zamówienie?

Możesz zrobić zakupy w Beliani na pięć sposobów: składając zamówienie na stronie internetowej, drogą mailową, przez telefon lub poprzez chat w sklepie oraz chat na Facebook'u.

1. Aby zrobić zakupy przez stronę internetową, wejdź na www.beliani.pl i dodaj wybrane produkty do koszyka. Jeśli chcesz zobaczyć wybrane produkty, kliknij ikonkę z koszykiem widoczną w okienku lub w prawym górnym rogu strony. Aby dokonać zamówienia, przejdź do kasy.

Zaloguj się, korzystając z następujących opcji:

  • - do istniejącego konta
  • - zaloguj się przez Google
  • - zaloguj się przez Facebook
  • - zaloguj się z PayPal

Jeśli nie masz jeszcze konta na naszej stronie, możesz je stworzyć lub zakupić produkty jako gość.

Następnie poprosimy Cię o podanie danych kontaktowych. Będziemy również potrzebować Twojego numeru telefonu, aby nasz dział Obsługi Klienta lub przewoźnicy mogli się z Tobą skontaktować w razie potrzeby.

W następnym kroku należy wybrać metodę płatności oraz dostawy. Aby dowiedzieć się więcej, na temat dostępnych opcji przejdź do Płatności oraz Dostawy.

Następnie potwierdź, że zgadzasz się z naszym Ogólnymi warunkami handlowymi i zaznacz, czy chcesz otrzymywać nasze wyjątkowe oferty na swoją skrzynkę mailową. Następnie możesz złożyć zamówienie.

2. Aby złożyć zamówienie za pośrednictwem czatu na żywo, wystarczy przygotować listę produktów, które chcesz kupić, oraz przygotować adresy rozliczeniowe i wysyłki. Nasz zespół Obsługi Klienta przeprowadzi Cię przez resztę procesu.

3. Możesz napisać do nas na adres e-mail [email protected]. Przygotuj listę produktów, które chcesz zakupić oraz swoje dane kontaktowe (prosimy o podanie nr telefonu, aby nasz zespół Biura Obsługi Klienta oraz przewoźnik mogli się z Tobą skontaktować).

4. Możesz również złożyć zamówienie telefonicznie, dzwoniąc pod nr (91) 350 83 60. Przygotuj listę produktów, które chcesz zakupić oraz swoje dane kontaktowe. Pracownicy Biura Obsługi Klienta złożą dla Ciebie zamówienie w naszym sklepie.

5. Istnieje możliwość złożenia zamówień na Facebooku Beliani Polska.Wyślij do nas wiadomość prywatną wraz ze szczegółami zamówienia: wybranymi produktami i Twoimi danymi kontaktowymi. Pracownicy działu Obsługi Klienta złożą dla Ciebie zamówienie w naszym sklepie.


Gdzie znajdę szczegóły mojego zamówienia?

Wszystkie informacje dotyczące Twoich obecnych i poprzednich zamówień znajdziesz sekcji Moje zamówienia. Po kliknięciu "Pokaż więcej", zobaczysz informacje dotyczące zamówień oraz faktury, które możesz ściągnąć, jeśli status to "Zamówienie wysłane".


Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

W naszym sklepie, pod każdym produktem, można zobaczyć przewidywaną datę dostawy. Należy pamiętać, że terminy te są jedynie szacunkowe. Rozpoczynamy przetwarzanie zamówienia w momencie otrzymania i przetworzenia płatności, więc data może ulec zmianie.

Jeśli zamówiony produkt znajduje się w naszym głównym magazynie, wysyłka następuje zazwyczaj w ciągu 4-5 dni roboczych, a dostawa nie powinna zająć dłużej 3 dni robocze. Niektóre produkty mogą znajdować się w naszych zagranicznych magazynach. W tym przypadku doliczamy 4 dni robocze do wysyłki towaru.

Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o wysyłce i linkiem umożliwiającym samodzielne śledzenie paczki. Należy pamiętać, że śledzenie może zacząć być aktywne dopiero po dotarciu towarów do głównego magazynu przewoźnika. Jeśli informacje o śledzeniu nie są dostępne, możesz skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected], aby otrzymywać aktualizacje dotyczące zamówienia.


Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

Jeśli chcesz zmienić adres przed wysyłką, przejdź tutaj i kliknij „Pokaż więcej” przy odpowiednim numerze zamówienia. Następnie kliknij przycisk „Zmień adres” i wprowadź zmiany. Powinieneś otrzymać powiadomienie e-mail potwierdzające zmianę. Jeśli ta opcja jest niedostępna lub chcesz zmienić produkty w zamówieniu, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected].


Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przygotowane do wysyłki, możesz je anulować ze swojego konta (zakładka „Moje zamówienia”). Strona ta jest widoczna tylko dla zalogowanych klientów. Po wybraniu zamówienia na dole strony znajduje się opcja „Usuń zamówienie”. Wybierz odpowiedni powód anulowania i potwierdź swój wybór. Anulowanie zamówienia zostanie potwierdzone e-mailem wraz z informacją o dacie zwrotu środków.

Jeśli ta opcja jest dla Ciebie niedostępna, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected], aby otrzymać dalsze instrukcje.


Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o wysyłce i szczegółami śledzenia. Od tego momentu będziesz mógł samodzielnie sprawdzać status zamówienia. Należy pamiętać, że śledzenie może zacząć być aktywne dopiero wtedy, gdy towary dotrą do głównego magazynu przewoźnika. Jeśli informacje o śledzeniu nie są dostępne, możesz skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected], aby otrzymywać aktualizacje dotyczące zamówienia.

Możesz również znaleźć wszystkie informacje o poprzednich i trwających zamówieniach tutaj.


Dlaczego moje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane?

W naszym sklepie, pod każdym produktem, można zobaczyć przewidywaną datę dostawy. Należy pamiętać, że terminy te są jedynie szacunkowe. Rozpoczynamy przetwarzanie zamówienia w momencie otrzymania i przetworzenia płatności, więc data może ulec zmianie.

Jeśli zamówiony produkt znajduje się w naszym głównym magazynie, wysyłka następuje zazwyczaj w ciągu 4-5 dni roboczych, a dostawa nie powinna zająć dłużej 3 dni robocze. Niektóre produkty mogą znajdować się w naszych zagranicznych magazynach. W tym przypadku doliczamy 4 dni robocze do wysyłki towaru.

Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o wysyłce i linkiem umożliwiającym samodzielne śledzenie paczki. Należy pamiętać, że śledzenie może zacząć być aktywne dopiero po dotarciu towarów do głównego magazynu przewoźnika. Jeśli informacje o śledzeniu nie są dostępne, możesz skontaktować się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected], aby otrzymywać aktualizacje dotyczące zamówienia.


Jak mogę zmienić swoje dane w panelu klienta?

Możesz zaktualizować swoje dane kontaktowe i hasło tutaj lub kontaktując się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie 91 350 83 60 lub mailowo [email protected].


Gdzie znajdę Waszą politykę prywatności?

Aby dowiedzieć się więcej na temat naszej polityki prywatności, przejdź do: Polityka Prywatności.


Gdzie znajdę ogólne warunki handlowe?

Nasze ogólne warunki handlowe znajdują się pod adresem: Ogólne warunki handlowe


Jak mogę usunąć moje konto?

Jeśli chcesz usunąć swoje konto klienta, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected].

Aby zamknąć konto, wszystkie zamówienia muszą zostać zrealizowane, nie może być żadnych przesyłek w trakcie realizacji, otwartych należności lub trwających reklamacji. Aby rozwiązać którykolwiek z tych problemów, prosimy o kontakt z działem Obsługi Klienta.


Lieferbedingunen icon

Płatności i promocje


Jakie metody płatności oferujecie?

Możesz wybrać spośród najpopularniejszych i najbezpieczniejszych metod płatności:

  • - Przedpłata (przelew bankowy lub pocztowy)
  • - Masterpass
  • - Karta kredytowa/debetowa
  • - PayU
  • - BitPay
  • - PayPal
  • - Blik
  • - Przelewy24
  • - Klarna
  • - Google Pay
  • - Apple Pay
  • - Płatność za pobraniem
  • - Sprzedaż ratalna

Aby dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas metodach płatności, wejdź na: Płatności


Czy można złożyć zamówienie z opcją płatności "za pobraniem"?

Oferujemy możliwość wysyłki towaru za pobraniem. Oznacza to, że za zamówione produkty zapłacisz kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki. Zamówienie można opłacić za pomocą gotówki. Aby skorzystać z usługi wysyłki za pobraniem, przejdź do kasy i wybierz opcję "Za pobraniem" w sekcji Formy płatności zakładki "Metody płatności i dodatkowe usługi". Do zamówienia zostanie naliczona dodatkowa opłata.


Jak mogę użyć kodu rabatowego?

Aby zrealizować kod rabatowy, dodaj wybrane produkty do koszyka. Przejdź do kasy i wpisz kod promocyjny w zakładce "Metody płatności i dodatkowe usługi". Kliknij "Zrealizuj kupon", a promocja zostanie automatycznie dodana do Twojego zamówienia.

Jeśli zapomniałeś zastosować go w kasie i już złożyłeś zamówienie, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected].


Dlaczego nie mogę skorzystać z płatności Klarna?

Jeśli przy kasie zostanie wyświetlony następujący komunikat: „Opcja niedostępna. Niestety ta opcja nie jest dostępna. Wybierz inną metodę płatności”. Oznacza to, że nie przeszedłeś weryfikacji Klarna. Jest to standardowa procedura wykonywana przez algorytm, który ocenia Cię w ciągu kilku sekund i określa, czy kwalifikujesz się do płatności za pomocą Klarna w danym momencie, czy nie.

Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się z obsługą klienta Klarna za pośrednictwem czatu na żywo, logując się do aplikacji / konta Klarna lub telefonicznie. Dane kontaktowe można znaleźć tutaj.


Jak mogę zmienić metodę płatności?

Jeśli chcesz zmienić metodę płatności złożonego zamówienia, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie pod nr 91 350 83 60 lub mailowo na adres [email protected]. Po wprowadzeniu zmiany przez nasz zespół, otrzymasz potwierdzenie mailowe ze szczegółami płatności. Aby przyspieszyć proces, przygotuj numer swojego zamówienia.


Jak skorzystać z płatności odroczonej?

Jak skorzystać z płatności odroczonej PayPo?

Opcja "PayPo", a więc płatność odroczona na 30 dni, jest dostępna po wybraniu metody płatności "Przelewy24". Maksymalna kwota zakupu zależy od limitu twojego konta PayPo, do 3000zł. Wybierając metodę "Przelewy24", nasz sklep przekieruje Cię na stronę operatora płatności, gdzie dostępna jest opcja "PayPo". Aby uzyskać więcej informacji o płatności "PayPo" zobacz: Jak to działa?

Jak skorzystać z płatności odroczonej Klarna?

Żeby dowiedzieć się więcej o tej opcji płatności, odwiedź stronę Klarny.


Jak skorzystać z płatności ratalnej?

Jak skorzystać z płatności ratalnej PayU?

W zależności od wartości twojego zamówienia, możesz skorzystać z możliwości rozłożenia swojej płatności na 5, 10 lub 15 rat 0%. Aby dokonać zakupów na raty 0%, wybierz metodę płatności "PayU". Sklep przekieruje Cię na stronę operatora płatności, gdzie dostępna będzie opcja rat 0%. Cała procedura weryfikacyjna leży po stronie operatora płatności PayU i trwa około 30 min. Aby uzyskać więcej informacji o ratach 0% kliknij tutaj.

Jak skorzystać z płatności ratalnej Klarna?

Żeby dowiedzieć się więcej o tej opcji płatności, odwiedź stronę Klarny.


Dlaczego moja płatność się nie powiodła?

Jeśli nie możesz zrealizować płatności, upewnij się, czy:

  • - nie ma żadnych utrudnień technicznych po stronie dostawcy wybranej usługi płatniczej
  • - masz wystarczające środki, aby dokonać zakupu
  • - Twoje dane (imię i nazwisko, adres oraz kraj) zgadzają się z tymi na Twojej karcie
  • - wprowadzony został poprawny kod CVC
  • - ważność Twojej karty nie upłynęła
  • - nie używasz anonimowego serwera proxy

Jeśli nadal nie możesz zrealizować płatności, powinieneś skontaktować się ze swoim bankiem lub dostawcą wybranej usługi płatniczej w celu ustalenia, dlaczego Twoja płatność została odrzucona.


Jak mogę zapisać się do newslettera?

Możesz zapisać się do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o naszych najnowszych ofertach, przecenach oraz inspiracjach klikając tutaj. Na dole naszej strony internetowej znajdziesz miejsce, gdzie możesz wpisać swój adres e-mail i kliknąć "Zapisz mnie". Na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość, w której należy potwierdzić subskrypcję.


Jak działa metoda Zapłać teraz?

Aby dowiedzieć się więcej o płatności kliknij tutaj lub odwiedź stronę Klarna.


Lieferbedingunen icon

Produkty i dostępność


Czy istnieje możliwość zmiany designu poszczególnych elementów produktu?

Niestety, nie mamy możliwości zmiany elementów lub designu sprzedawanych przez nas produktów. Wiele mebli znajdujących się w naszej ofercie ma różne wersje kolorystyczne, czy też wykonane są z różnych materiałów.


Jakie są warunki gwarancji obowiązującej przy zakupach w Waszym sklepie?

Nasz standardowy okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Przy składaniu zamówienia dajemy możliwość uzyskania przedłużonej gwarancji o dodatkowe 36 miesięcy. Ta usługa uchroni Cię przed niespodziewanymi kosztami naprawy. W przypadku, gdy w okresie objętym gwarancją wystąpi defekt fabryczny lub materiału, postaramy zapewnić się odpowiednie rozwiązanie.

Gwarancja nie obejmuje śladów zużycia towaru oraz zniszczeń wynikających z jego nieprawidłowego użytkowania.

Więcej informacji na temat naszej polityki gwarancyjnej można znaleźć tutaj.


Czy jest możliwość, aby obejrzeć Wasze produkty na żywo?

Działamy jedynie jako sklep online, bez sklepów stacjonarnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować najlepsze ceny i atrakcyjną, konkurencyjną ofertę.


Jak mogę wykupić opcję dodatkowej, 5-letniej gwarancji?

Wybierz interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka. Aby wykupić 5-letnią gwarancję, w ostatnim kroku procesu zakupu wybierz opcję "Rozszerzona gwarancja + 36 miesięcy". Ta usługa uchroni Cię przed niespodziewanymi kosztami naprawy. W przypadku, gdy w okresie objętym gwarancją wystąpi defekt fabryczny lub materiału, postaramy zapewnić się odpowiednie rozwiązanie.

Gwarancja nie obejmuje śladów zużycia towaru oraz zniszczeń wynikających z jego nieprawidłowego użytkowania.

Nasz standardowy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.


Jak mogę sprawdzić, czy produkt, który chcę kupić jest dostępny?

Jeśli chcesz się upewnić, że dany produkt jest aktualnie dostępny w magazynie, sprawdź sekcję „Dostępne” znajdującą się na każdej stronie produktu, poniżej przycisku „Dodaj do koszyka”. Po złożeniu zamówienia otrzymasz również potwierdzenie dostępności w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.


Czy produkty nadają się do komercyjnego użycia?

Staramy się oferować najwyższą jakość produktów, jenakże nasze meble są polecane tylko do prywatnego użytku i mogą nie być przystosowane do użytku komercyjnego.


Lieferbedingunen icon

Zwroty i reklamacje


Jaki jest koszt zwrotu zamówienia?

Zwrot nieużywanych produktów w Polsce jest bezpłatny do 14 dni od daty dostawy. Aby zwrot był darmowy, produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu. Klienci biznesowi są odpowiedzialni za koszt wysyłki zwrotnej. Wanny, wanny z hydromasażem i jacuzzi są wyłączone z bezpłatnych zwrotów.

Sprawdź wszystkie szczegóły dotyczące wyjątków od bezpłatnych zwrotów w naszych ogólnych warunkach handlowych.


Czy naprawdę mogę zwrócić produkt do 365 dni?

Produkty możesz zwrócić do 365 dni, z pewnymi wyjątkami.

Do 14 dni od daty dostawy możesz bezpłatnie zwrócić zamówione produkty (z wyjątkami wymienionymi poniżej). Zaoferujemy bezpłatny zwrot i dokonamy pełnego zwrotu pieniędzy tą samą metodą, co pierwotna płatność. Wyjątek dotyczący bezpłatnego zwrotu do 14 dni obejmuje zamówienia bez oryginalnego opakowania oraz zamówienia wanien, wanien z hydromasażem, wanien zewnętrznych oraz produktów na zamówienie. Klienci biznesowi są również odpowiedzialni za koszt wysyłki zwrotnej. We wszystkich tych przypadkach klient ponosi koszty transportu.

Po 14 dniach klient musi pokryć koszt zwrotu. Zwrot zostanie wydany w formie vouchera do wykorzystania w beliani.pl w ciągu 365 dni. Po 14 dniach zwroty wanien, wanien z hydromasażem, wanien zewnętrznych, produktów na zamówienie oraz zmontowanych lub używanych produktów nie będą przyjmowane. Zwracane produkty muszą być bezpiecznie zapakowane w oryginalne opakowanie.


Co zrobić w przypadku otrzymania błędnego produktu?

Problem z zamówieniem można zgłosić z poziomu swojego konta (zakładka „Moje zamówienia”). Strona ta jest widoczna tylko dla zalogowanych klientów. Po wybraniu zamówienia na dole strony znajduje się przycisk „Zgłoś problem”. Wybierz produkty i powód reklamacji, opisz go w kilku słowach i prześlij swoje zgłoszenie. Nasz dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.

Możesz również skontaktować się bezpośrednio z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected]. Aby przyspieszyć ten proces, należy przygotować numer zamówienia.

Prosimy o podanie numerów artykułów (wydrukowanych na każdym kartonie) otrzymanych pudełek. Jeśli to możliwe, prosimy o dostarczenie zdjęć otrzymanych produktów i pudełek, w których zostały dostarczone. Prosimy również o zachowanie oryginalnych pudełek do czasu rozwiązania sprawy.


Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu?

Problem z zamówieniem można zgłosić z poziomu swojego konta (zakładka „Moje zamówienia”). Strona ta jest widoczna tylko dla zalogowanych klientów. Po wybraniu zamówienia na dole strony znajduje się przycisk „Zgłoś problem”. Wybierz produkty i powód reklamacji, opisz go w kilku słowach i prześlij swoje zgłoszenie. Nasz dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.

Możesz również skontaktować się bezpośrednio z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected]. Aby przyspieszyć ten proces, należy przygotować numer zamówienia.

Prosimy o dołączenie podpisanego Potwierdzenia Odbioru (z adnotacją "zniszczone"), a także o podanie numerów otrzymanych artykułów, które znajdują się na każdym kartonie. Poprosimy Cię o przesłanie zdjęć otrzymanych produktów i kartonów. Prosimy również nie wyrzucać kartonów do czasu rozwiązania sprawy.


Co zrobić w przypadku otrzymania niekompletnego produktu?

Problem z zamówieniem można zgłosić z poziomu swojego konta (zakładka „Moje zamówienia”). Strona ta jest widoczna tylko dla zalogowanych klientów. Po wybraniu zamówienia na dole strony znajduje się przycisk „Zgłoś problem”. Wybierz produkty i powód reklamacji, opisz go w kilku słowach i prześlij swoje zgłoszenie. Nasz dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.

Możesz również skontaktować się bezpośrednio z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected]. Aby przyspieszyć ten proces, należy przygotować numer zamówienia.

Jeśli otrzymałeś wszystkie pudełka, ale brakuje jakiegoś elementu produktu, skorzystaj z instrukcji obsługi produktu (jeśli jest dostępna), aby opisać brakujący element. Prosimy o podanie numerów otrzymanych artykułów, które znajdują się na każdym kartonie. Poprosimy Cię również o przesłanie zdjęć otrzymanych produktów i kartonów.


Co zrobić w przypadku otrzymania jedynie części swojego zamówienia?

Zależnie od daty dostępności produktów, Twoje zamówienie może zostać podzielone na oddzielne przesyłki. Sprawdź email "Informacje dotyczące przesyłki", aby upewnić się, że wszystkie produkty zostały wysłane w tym samym czasie.

Jeśli widzisz, że wszystkie produkty powinny zostać wysłane, możesz zgłosić problem z zamówieniem na swoim koncie (zakładka „Moje zamówienia”). Strona ta jest widoczna tylko dla zalogowanych klientów. Po wybraniu zamówienia na dole strony znajduje się przycisk „Zgłoś problem”. Wybierz produkty i powód reklamacji, opisz go w kilku słowach i prześlij swoje zgłoszenie. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych, podając dalsze instrukcje.

Możesz również skontaktować się bezpośrednio z naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected]. Aby przyspieszyć ten proces, należy przygotować numer zamówienia.

Jeśli wszystkie kartony zostały dostarczone, ale brakuje pojedynczego elementu, użyj instrukcji (jeśli jest dostępna), aby łatwiej opisać brakującą część.

Jeśli brakuje całego pudełka, należy podać numery otrzymanych artykułów, które znajdują się na każdym kartonie. Poprosimy Cię również o przesłanie zdjęć otrzymanych produktów i kartonów.


Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?

Zwrotu można dokonać ze swojego konta (zakładka „Moje zamówienia”). Strona ta jest widoczna tylko dla zalogowanych klientów. Po wybraniu zamówienia na dole strony znajduje się przycisk „Zgłoś problem”. Wybierz produkty i powód reklamacji, opisz go w kilku słowach i prześlij swoje zgłoszenie. Nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.

Aby dokonać zwrotu, możesz również skontaktować się naszym działem Obsługi Klienta telefonicznie (91) 350 83 60 lub mailowo [email protected]. Pamiętaj, aby przygotować numer swojego zamówienia. Będzie niezwykle pomocne, jeśli napiszesz nam, z jakiego powodu zwracasz produkt. Pozwoli nam to na podniesienie jakości naszej oferty.

Aby dowiedzieć się więcej o naszych zasadach dotyczących zwrotów, przejdź do sekcji Zwroty.


Jak długo zajmuje proces zwrotu pieniędzy?

Od momentu otrzymania potwierdzenia zwrotu środków od nasz dział Obsługi Klienta o zatwierdzeniu zwrotu, refundacja nie powinna potrwać dłużej niż 3-7 dni.


news

Dołącz do naszego newslettera i korzystaj z wielu atrakcyjnych rabatów