Ogólne warunki handlowe

Poniższe warunki handlowe stanowią integralną i uzupełniającą część umów zawieranych przez internet lub telefonicznie w Beliani (PL) GmbH o numerze organizacji CHE136573305 z siedzibą w Baar (Szwajcaria).

Oferty

Jeśli nie uzgodniono inaczej, dostarczone przedmioty będą zgodne z ilustrowanym przykładem lub przedstawionym na stronie modelem i jego opisem. Zastrzegamy możliwość wystąpienia rozbieżności w kolorze, strukturze, wykonaniu, wymiarach, wyglądzie i detalach produktu. Zastrzegamy również możliwość wystąpienia niewłaściwych informacji, wynikających z błędów technicznych w naszym systemie sprzedaży, lub niepoprawnych informacji podanych przez naszych dostawców.

Zakres terytorialny obowiązywania naszych ofert i cen

Nasze oferty obowiązują na terenie Polski. Wszystkie ceny są cenami brutto, zawierają podatek VAT i uwzględniają koszty wysyłki.

Zasady realizacji kuponów rabatowych w akcjach promocyjnych

Jeśli nie określono inaczej, realizacja kuponów rabatowych jest możliwa wyłącznie na produkty oferowane za pośrednictwem sklepu internetowego www.beliani.pl i nie obejmuje kosztów innych świadczonych usług. Kupon nie może być wymieniony na bon podarunkowy z naszego sklepu lub gotówkę. Przy jednym zamówieniu może zostać zrealizowany tylko jeden kupon. Kupon może być wykorzystany przez Klienta jednokrotnie. Nie można łączyć realizacji kuponu z innymi obowiązującymi promocjami i bonami podarunkowymi. Wartość niezrealizowanej kwoty z kuponu przepada. Kupon można realizować tylko na produkty objęte promocją. Termin ważności kuponu jest określony w danej akcji promocyjnej lub upływa wraz z wyczerpaniem zapasów.

Newsletter

Każdy Klient podczas dokonywania zakupu zostaje automatycznie zapisany do naszego newslettera. Jest to równoznaczne ze zgodą na otrzymywanie informacji o ofertach specjalnych, ankietach lub innych akcjach marketingowych poprzez: e-mail, SMS, WhatsApp, Facebook, Messenger, Skype i inne. W każdej chwili można się z niego wypisać poprzez kliknięcie w link znajdujący się na dole e-maila z newsletterem. W celu uzyskania pomocy możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Formy płatności: przelew

Przelewu można dokonać online, w banku lub na poczcie. Informacje dotyczące konta bankowego zostaną przez nas podane natychmiast po złożeniu zamówienia. W momencie zaksięgowania kwoty na naszym koncie Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem zapłaty.

Formy płatności: przelew on-line za pomocą Przelewy24

Przelew w trybie online z natychmiastowym potwierdzeniem, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Formy płatności: przelew on-line za pomocą PayU

Przelew w trybie online z natychmiastowym potwierdzeniem, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Formy płatności: PayPal

PayPal to bezpieczny i łatwy sposób regulowania płatności. Usługa umożliwia każdemu płacenie w sposób, jaki mu odpowiada, łącznie z płatnością kartą kredytową, z konta bankowego, z kont kredytowych, bez dzielenia się informacją finansową. Przed użyciem systemu PayPal należy się w nim zarejestrować oraz wybrać formę płatności, taką jak karta kredytowa czy debetowa.

Formy płatności: płatność kartami kredytowymi

Za przetwarzanie płatności kartami kredytowymi za zamówienia złożone w Beliani GmbH, Lindenstrasse 16, 6341 Baar, Szwajcaria odpowiedzialna jest Firma Six z siedzibą w Szwajcarii. Bank wydający kartę kredytową może ewentualnie zażądać dodatkowych opłat za płatność zagraniczną, których Beliani nie pokrywa.

Formy płatności: Bitcoin

Płatności w walucie cyfrowej Bitcoin są rozliczane przez firmę BitPay, Inc. za pośrednictwem Bonviva.

Formy płatności: za pobraniem

W przypadku wyboru płatności za pobraniem, do faktury doliczamy dodatkową opłatę. Nasi kurierzy przyjmują płatności w gotówce, za pomocą Blika oraz karty kredytowej.

Formy płatności: sprzedaż ratalna

Udostępniany przez nas system ratalny to innowacyjne internetowe rozwiązanie oferowane przy współpracy z PayU oraz Przelewy24, których partnerami są: Alior Bank S.A., mBank S.A., Kreditech Polska Sp. z o.o., AS INBANK S.A. Oddział w Polsce, Santander S.A. Klient kupujący jeden lub kilka przedmiotów o wartości od 300 do 20.000 zł może wybrać jako formę płatności kredyt ratalny. Bank sprawdza historię kredytową kupującego w BIK i podejmuje decyzję o udzieleniu kredytu. Dodatkowe zaświadczenia o dochodach nie są wymagane - wystarczy oświadczenie pożyczkobiorcy złożone we wniosku online.

Z punktu widzenia sprzedających zasada działania jest analogiczna do pozostałych płatności internetowych. Gdy Klient z listy udostępnianych form płatności wybierze płatność ratalną, a Bank pozytywnie rozpatrzy jego wniosek o kredyt online, na koncie sklepu, transakcja pojawi się oznaczona statusem "Wykonana". W tym momencie przystępujemy do realizacji zamówienia Klienta. RRSO (Roczna Rzeczywista Stopa Procentowa) oraz całkowity koszt kredytu prezentowane są po złożeniu wniosku, gdyż zależą one od ilości rat, w jakich kredyt ma zostać spłacony. Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1.257,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 17,52%, oprocentowanie zmienne 6,5%, całkowita kwota do zapłaty: 1.312,16 zł, całkowity koszt: 131,87 zł (w tym: prowizja: 76,72 zł, odsetki: 55,16 zł,) 15 równych miesięcznych rat w wysokości po: 87,48 zł. Warunki oferty wg stanu na 14.03.2019 r. Partner uprawniony jest do zaproponowania innego okresu kredytowania niż wnioskowany przez Klienta, jeśli wynika to z badania zdolności kredytowej Klienta. Przyznanie Pożyczki Standardowej uzależnione jest od pozytywnej oceny zdolności kredytowej potencjalnego pożyczkobiorcy przez Partnera. Przyznanie Pożyczki Standardowej uzależnione jest od akceptacji przez Klienta ostatecznych warunków zaproponowanych przez Partnera PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Materiał ten nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter informacyjny.

Niepodważalnym atutem oferowanego przez nas rozwiązania jest fakt, iż realizacja pożyczki następuje w czasie 15 minut.

Formy płatności: Klarna

We współpracy z Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Szwecja, oferujemy usługę Kup teraz, zapłać za 30 dni. Płatności należy dokonać na rachunek Klarny.

Więcej informacji o warunkach i zasadach płatności Klarny możesz znaleźć tutaj. Ogólne informacje na temat Klarny znajdziesz tutaj. Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z oświadczeniem o ochronie prywatności Klarny.

Aby skorzystać z metody płatności Klarna w trakcie przetwarzania zamówienia, Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane bezpośrednio do Klarny, aby ta mogła ocenić czy kwalifikujesz się do tej metody płatności, oraz jak najlepiej dostosować ją do Ciebie. Przekazane dane osobowe są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności Klarna dostępną tutaj.

Aby skontaktować się z obsługą klienta Klarna, przejdź tutaj.

Dostawa

Towar dostarczamy w określonym czasie dostawy, zgodnie z opisem zawartym na naszej stronie internetowej, za wyjątkiem nieprzewidzianych okoliczności, za które nie ponosimy odpowiedzialności.

W przypadku opóźnienia w dostawie, jak również w przypadku niedostarczenia towaru w wyznaczonym terminie, nie przysługuje prawo do odszkodowania.

Jeśli nie zamówiono żadnej dodatkowej usługi, jak np. wniesienie, dostawa odbywa się tylko do krawężnika, do miejsca, do którego przewoźnik może wjechać swoim samochodem. Dostawy w strefach wolnych od ruchu drogowego lub na drogach nienadających się do ruchu samochodów ciężarowych nie będą realizowane.

W przypadku dostawy z wniesieniem produkt dostarczany jest do pierwszego pomieszczenia w mieszkaniu niezależnie od piętra. Klient zobowiązany jest do udzielenia pomocy przy wniesieniu produktów, których waga przekracza 60 kg. Należy pamiętać, że ta usługa może być niedostępna w niektórych częściach kraju. Beliani nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody spowodowane przez przewoźnika.

W naszym sklepie nie oferujemy usługi montażu. W przypadku mebli niewymagających montażu, w cenie również rozpakowanie produktu i wyrzucenie kartonów, jeśli klient wskaże pracownikom odpowiednie miejsce ich utylizacji. Należy jednak mieć na uwadze, że oryginalne opakowanie konieczne jest przy zwrocie towaru. Jeśli kupujący chce zwrócić meble, wszystkie produkty muszą zostać zdemontowane i gotowe do odbioru od krawężnika. Usługa jest niedostępna dla kolejnych dostaw produktów niedostępnych w magazynie w momencie pierwszej dostawy lub w przypadku roszczeń gwarancyjnych. Poniesione koszta za świadczone usługi nie podlegają zwrotowi.

Podane terminy i ramy czasowe odnoszą się do dni roboczych, a nie do dni kalendarzowych.

Niektóre produkty są dostarczane do konsumenta bezpośrednio od producenta na palecie jednorazowej. Jednorazowa paleta, podobnie jak w przypadku kartonu i innych opakowań, powinna zostać zutylizowana przez odbiorcę na koszt własny, chyba że uzgodniono inaczej. Firmy spedycyjne odbierają wyłącznie palety wielokrotnego użytku.

Jeśli klient zażyczy sobie przełożenia daty dostawy po tym, jak towary zostały już wysłane do lokalnego magazynu, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za przechowywanie.

Jeśli Klient życzy sobie, aby zamówiony towar został dostarczony i pozostawiony mimo jego nieobecności, odbywa się to na jego własne ryzyko. W przypadku utraty lub uszkodzenia takiej nieodebranej przesyłki, Klient nie może dochodzić żadnych roszczeń wobec dostawcy lub Sprzedającego. Klient jest świadomy, że roszczenie nadawcy o zapłatę za przesyłki dostarczone w tej formie nie przysługuje również w przypadku ich utraty lub uszkodzenia. Odstąpienie od tego porozumienia musi nastąpić niezwłocznie w formie pisemnej.

Warunki wysyłki

W większości przypadków firma spedycyjna kontaktuje się z kupującym w celu ustalenia terminu dostawy. W przypadku przesyłek, które zostały zgłoszone, odbiorca jest zobowiązany do przebywania na miejscu w uzgodnionym czasie. W przypadku nieobecności klient ponosi koszty ponownej dostawy lub w zależności od kraju, również odbioru towarów po otrzymaniu wniosku o zwrot.

Alternatywnie, odbiorca może również zlecić spedytorowi dostarczenie mebli sąsiadowi lub pozostawienie ich przed wejściem bez podpisania potwierdzenia odbioru. W tym celu wymagane jest pisemne zezwolenie na pozostawienie przesyłki. Klient może przesłać je z wyprzedzeniem przez e-mail lub powiadomić o jego udzieleniu telefonicznie.

Przy odbiorze przesyłki, jeśli opakowanie wykazuje oznaki uszkodzenia, odbiorca powinien wraz z kierowcą sprawdzić wszystkie przedmioty pod kątem potencjalnych szkód. Jeśli kierowca nie wyraża na to zgody, zalecamy odmowę przyjęcia przesyłki i niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie.

Jeżeli klient zdecyduje się przyjąć uszkodzoną przesyłkę, powinien to zgłosić dostawcy i potwierdzić rodzaj uszkodzeń pisemnie na skanerze (proszę dokładnie opisać uszkodzenie). Szkody transportowe, które nie zostały stwierdzone przez przewoźnika w momencie odbioru towaru, nie zostaną zrekompensowane. Wszelkie roszczenia kupującego w tym zakresie zostaną odrzucone.

Własność i zastrzeżenie prawa własności

Umowa kupna pomiędzy Beliani GmbH a Klientem powstaje w momencie i w dniu zaakceptowania warunków na naszej stronie internetowej i złożenia zamówienia. Na dowód tego Klient po zalogowaniu się na naszą stronę internetową akceptuje jej treść. Jako dowód zakupu zostanie wysłany od nas e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz z informacją o adresie rozliczeniowym i dostawy, oraz danymi kontaktowymi. Prezentacja produktów w sklepie internetowym nie stanowi prawnie wiążącej oferty, a raczej niewiążący katalog online. Klikając na przycisk "Zamawiam", klient składa niewiążące zamówienie na wybrany przez siebie towar umieszczony w koszyku. Potwierdzenie wpłynięcia zamówienia następuje wraz z jego przyjęciem natychmiast po złożeniu za pomocą automatycznej wiadomości e-mail. Wraz z tym potwierdzeniem e-mail, dochodzi do zawarcia umowy kupna. Własność towaru przechodzi na Kupującego po dostarczeniu zamówionego towaru.

Towar pozostaje własnością Beliani GmbH do momentu otrzymania pełnej zapłaty z tytułu zakupu.

Zachowujemy treść umowy sprzedaży, a Klientowi jest przesyłane wszelkie niezbędne dane zamówienia pocztą elektroniczną. Z warunkami umowy można zapoznać się w każdej chwili na stronie internetowej Beliani GmbH. Wgląd w zamówienia złożone w przeszłości dostępny jest na koncie Klienta.

Beliani GmbH zastrzega sobie prawo własności zakupionych przedmiotów do momentu całkowitej zapłaty kwoty faktury. Jeżeli kupujący jest przedsiębiorcą prowadzącym samodzielną działalność gospodarczą lub zawodową, osobą prawną prawa publicznego lub specjalnym funduszem publicznym, zastrzegamy sobie prawo własności zakupionej rzeczy do momentu uregulowania wszystkich zaległych należności wynikających ze stosunków handlowych z Klientem. Odpowiednie prawa do zabezpieczenia są przenoszone na osoby trzecie.

Jeżeli Klient ma jakiekolwiek zobowiązania płatnicze, wszystkie istniejące należności stają się niezwłocznie wymagalne.

Ogólna gwarancja na produkty

Nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu dostawy. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać jak najszybciej po otrzymaniu towaru. Ewentualne wady pojawiające się w późniejszym terminie, tj. w okresie gwarancji, należy zgłosić niezwłocznie po ich wykryciu. Kompletne informacje o uszkodzeniach, wraz z dowodami, muszą być przedstawione sprzedającemu przez Kupującego w ciągu 7 dni od zgłoszenia sprawy.

W przypadku składania reklamacji, Kupujący musi przedstawić odpowiedni dokument sprzedaży/fakturę.

Klienci mogą składać reklamacje dotyczące swoich produktów i zamówień. Reklamację zgłosić można kontaktując się z obsługą klienta. Alternatywnie klienci mogą tworzyć zgłoszenia reklamacyjne własnoręcznie za pomocą funkcji Moje zamówienia, znajdującej się w sekcji Moje konto na stronie internetowej.

Roszczenia wyłączone z gwarancji:

  • Wszystkie oferowane przez nas produkty są przeznaczone do użytku niekomercyjnego. Reklamacje dotyczące towarów używanych w celach komercyjnych mogą być odrzucone przez producenta, jeżeli wady są spowodowane intensywnym użytkowaniem.

  • Dodatkowo, kolory przedstawione na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych kolorów w zależności od tego, na jakim urządzeniu wyświetlany jest produkt. Dokładamy wszelkich starań, aby zaprezentować produkty na naszej stronie internetowej w sposób jak najbardziej realistyczny. Również wymiary niektórych produktów mogą nieznacznie różnić się od podanych na naszej stronie internetowej. Zakres błędu wynosi +/- 5 cm.

  • Wszelkie uszkodzenia wynikające ze zużycia, starzenia się, nieprzestrzegania instrukcji obsługi i montażu oraz niewłaściwego użytkowania produktu, jak również drobne uszkodzenia, są wyłączone z gwarancji. Po upływie okresu gwarancyjnego Sprzedawca może zaoferować części wymienne w obniżonej cenie. Drobne uszkodzenia to wady, które nie są widoczne gołym okiem i w rozproszonym oświetleniu z odległości 3 metrów prostopadle do miejsca uszkodzenia. W przypadku drobnych uszkodzeń roszczenia wobec Sprzedawcy są bezpodstawne.

  • Gwarancja wygasa pomimo rozpoznawalnych wad, jeżeli towar został przerobiony lub zmieniony. W sprawach gwarancyjnych decyzja, czy uszkodzona lub wadliwa część zostanie wymieniona bezpłatnie, czy też zostanie przyznany częściowy zwrot / obniżenie ceny należy do Sprzedawcy.

  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane błędami / działaniami osób trzecich, jak również za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji, koszty związane ze zwrotem i ponowną dostawą towaru ponosi Kupujący.

  • Wszelkie dodatkowe usługi logistyczne, poza płatnością (np. wniesienie mebli) nie podlegają refundacji. W przypadku artykułów technicznych lub urządzeń do zabudowy Kupujący musi sam zidentyfikować wadliwą część na własny koszt, lub poprosić wykwalifikowanego serwisanta o jej usunięcie i przesłanie do Sprzedawcy.

Koszty związane z diagnozą usterki oraz z zakupem nowych części muszą być pokryte przez kupującego. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na wymianę części, jeżeli nie zaznaczono inaczej. Koszty instalacji związane z naprawą błędów nie będą pokrywane przez sprzedającego. Zgłoszenie gwarancji wymaga dowodów zdjęciowych lub w formie cyfrowej, lub innego potwierdzenia zgłoszonych usterek.

Gwarancja na materace

Udzielamy Klientom 2 lat gwarancji na nasze materace, ponieważ jesteśmy przekonani o ich wysokiej jakości. Gwarancja obejmuje wszystkie wady produktu wynikające z niewłaściwego wykonania i skaz materiałowych. Gwarancja obejmuje wady:

  • sprężyn w materacach sprężynowych,

  • wypełnienia piankowego w materacach piankowych,

  • wypełnienia lateksowego w materacach lateksowych,

  • silnika elektrycznego w regulowanych elektrycznie łóżkach.

Spod gwarancji wyłączone są pokrowce i nakładki na materace. Ponadto, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwego użytkowania produktu, tzn. powstałych po dostarczeniu produktu przecięć, rozdarć, wgłębień, rys i zabrudzeń, spowodowanych przez Klienta. W tych przypadkach roszczenia gwarancyjne są nieuzasadnione. Z tego powodu, gwarancja nie pokrywa również uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego posługiwania się produktem, jego nieodpowiedniej pielęgnacji oraz szkód przypadkowych i pośrednich. Ponadto, nieobjęte gwarancją są również roszczenia, w przypadku, gdy artykuł był naprawiany albo w jakikolwiek inny sposób modyfikowany przez nieuprawnione do tego osoby lub, gdy wmontowano bądź wszyto do niego części obcego pochodzenia. Zamki błyskawiczne i uchwyty są wyłączone spod gwarancji. Gwarancja obowiązuje tylko w przypadku użytku prywatnego i domowego. Nieuzasadnione są również roszczenia wynikające z pojawienia się pleśni na powierzchni. Naprawa lub wymiana reklamowanego produktu nie powoduje zmiany terminu obowiązywania gwarancji. Warunkiem uznania wszelkich roszczeń gwarancyjnych jest to, że materac od początku był używany na pasującym do niego, sprawnym stelażu. Rama stelaża w przypadku materaców kieszeniowych, z wysokoelastycznej pianki zimno tłoczonej oraz lateksowych powinna być wyposażona w przynajmniej 26 listew.

Aby nasi rzeczoznawcy mogli zaopiniować reklamację, Klient powinien wysłać wadliwy produkt na koszt własny do naszego magazynu. Sprzedawca decyduje o ewentualnej wymianie materaca. W razie gdyby artykuł został już wycofany ze sprzedaży, sprzedawca wybiera odpowiedni produkt zastępczy.

Uszkodzenie przesyłki

Klient jest zobowiązany do natychmiastowego sprawdzenia odebranego towaru pod względem poprawności, kompletności i nienaruszalności. Uszkodzenie otrzymanego towaru należy zgłosić jak najszybciej, nie później niż 24 godziny po doręczeniu firmie transportowej i Sprzedającemu w formie pisemnej (poprzez wiadomość e-mail) lub telefonicznie. W przypadku składania reklamacji należy zachować wszystkie elementy oryginalnego opakowania. Mogą one zostać zutylizowane tylko za pisemną zgodą firmy transportowej lub Sprzedającego.

Klient może opcjonalnie wybrać rozszerzoną gwarancję transportu przy składaniu zamówienia. Gwarancja ta obejmuje faktyczne uszkodzenia powstałe podczas transportu. Klient ma wyłączne,  prawo do naprawy, wymiany lub otrzymania odszkodowania. Decyzja o naprawie, wymianie lub przyznaniu odszkodowania należy wyłącznie do Sprzedawcy. Zgodnie z naszymi zaleceniami, Klient powinien sprawdzić stan opakowania, jak również dostarczonych produktów przy ich dostawie: wszystkie uszkodzenia muszą być potwierdzone przez dostawcę na potwierdzeniu dostawy lub w protokole dostawy. W porozumieniu ze sprzedającym uszkodzone przedmioty kupujący powinien zutylizować na własny koszt. Wykupując dodatkową gwarancję transportową, Klient jest zwolniony z wymogu niezwłocznego udokumentowania uszkodzenia przesyłki przy dostawie. Gwarancja transportowa wydłuża okres 24 godzin na sprawdzenie towaru po dostawie i udokumentowanie ukrytych uszkodzeń do 72 godzin. Zakup dodatkowej gwarancji transportowej po doręczeniu lub po wysyłce nie jest możliwy. W przypadku zwrotów, koszt gwarancji transportowej nie podlega refundacji. Naprawy wykonywane przez Klienta, które nie zostały zgłoszone Sprzedającemu, nie podlegają późniejszej reklamacji w ramach gwarancji transportu.

W przypadku otrzymania produktu z uszkodzeniami transportowymi, które nie zostały udokumentowane przez klienta i potwierdzone przez firmę spedycyjną (w dowodzie dostawy), zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta kosztami przesyłki zwrotnej.

Niezbędne załączniki w przypadku reklamacji i uszkodzeń transportowych 

Krótki i dokładny opis problemu oraz szczegółowy opis uszkodzeń wraz ze zdjęciami uszkodzonych miejsc / defektów (dokładne zdjęcia szczegółów), zdjęcia całego produktu oraz zdjęcia opakowania, w którym produkt został dostarczony (uszkodzenie pudełka oraz zdjęcie nadruku gdzie widoczny jest numer części i numer zamówienia).

W przypadku uszkodzeń transportowych niezbędna jest kopia dowodu dostawy określającego stan towaru przy dostawie z podpisem doręczyciela. Alternatywnie, jeżeli kierowca stwierdził uszkodzenie na urządzeniu elektronicznym, potwierdzenie, że przesyłka została uznana za uszkodzoną.

Informacja o oczekiwaniach Kupującego (naprawa, wymiana produktu, obniżenie ceny lub zwrot towaru i kosztów)

Do czasu rozpatrzenia reklamacji należy zachować opakowanie na wypadek konieczności zwrotu towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie konieczne jest jego potwierdzenie przez dostawcę przy odbiorze przesyłki. Prosimy o odnotowanie uszkodzenia na dowodzie dostawy i zwrócenie się o podpis do kierowcy. Kopię podpisanego dokumentu należy następnie przesłać na nasz adres e-mail. W przypadku braku potwierdzenia ze strony kierowcy, że przesyłka była uszkodzona w momencie dostawy, zakładamy, że przesyłka nie wykazywała żadnych widocznych wad w chwili dostarczenia. W takich przypadkach ani Sprzedawca, ani producent nie ponoszą odpowiedzialności za jej uszkodzenia. Wszelkie roszczenia Kupującego w tym zakresie będą odrzucane. Sprzedający jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na reklamację Kupującego tak szybko, jak to możliwe, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. Odpowiedź na reklamację kupującego zostanie przesłana na adres e-mail podany przez kupującego.

Polityka zwrotów

Zgodnie z prawem konsumenckim klient może odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny.

Do 14 dni od daty dostawy klient ma możliwość bezpłatnego zwrotu zamówionych towarów (obowiązują wyjątki). Pokryjemy koszty transportu i dokonamy pełnego zwrotu pieniędzy tą samą metodą, która została wybrana przy składaniu zamówienia. Wyjątkiem są zamówienia opłacone za pobraniem - w tym przypadku klient będzie proszony o podanie danych, w tym numeru konta, na które zostanie dokonany zwrot należności.
Wyjątek dotyczący bezpłatnego zwrotu do 14 dni obejmuje zamówienia bez oryginalnego opakowania oraz zamówienia wanien, wanien z hydromasażem i wanien zewnętrznych, a także produktów na zamówienie. W takich przypadkach klient ponosi koszty transportu.

Po 14 dniach klient musi pokryć koszt zwrotu. Zwrot zostanie wydany w formie vouchera do wykorzystania w beliani.pl w ciągu 360 dni. Ze zwrotów po 14 dniach wyłączone są wanny, wanny z hydromasażem i wanny zewnętrzne oraz produkty na zamówienie. Przyjmujemy zwroty produktów, które nie były używane, nie noszą śladów montażu, ani nie były zainstalowane. Przyjmujemy zwroty produktów bezpiecznie przepakowanych w oryginalne opakowanie.

Klienci biznesowi
W przypadku anulowania zamówienia na jakimkolwiek etapie lub zwrotu towaru, klient ponosi wszelkie koszty z tym związane.

W celu zwrotu Kupujący w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru musi złożyć Sprzedającemu oświadczenie o rezygnacji z zakupu oraz preferowanym dniu przyjazdu firmy spedycyjnej po zwracany produkt. Sprzedający zleci odbiór towaru przez spedytora w ciągu 14 dni od momentu, kiedy towar jest gotowy do zwrotu, chyba że kupujący sam zorganizuje transport zwrotny. Zwroty powinny być wówczas realizowane niezwłocznie, to jest najpóźniej w ciągu 14 dni, na poniższy adres:

Magazyn Beliani.pl
Rajkowo 26
72-005 Przecław

Towar musi być zapakowany i przygotowany do transportu w oryginalnym opakowaniu. W przypadku, gdy po sprawdzeniu zwrócony artykuł znajduje się w innym stanie niż pierwotnie wysłany do odbiorcy, np. w przypadku zaistnienia jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych wynikających z montażu lub demontażu, zastrzegamy sobie prawo do potrącenia kosztów części zamiennych lub utraty wartości spowodowanej tym uszkodzeniem.

Kupujący powinien sfotografować przesyłkę przed jej zwrotem i przesłać zdjęcia do Sprzedawcy. Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni przy użyciu tej samej metody płatności, która została zastosowana przy zakupie, chyba że uzgodniono z Kupującym inaczej, o ile nie ma ukrytych dodatkowych kosztów dla Sprzedającego. Przyznajemy również przedłużony okres zwrotu w wysokości 365 dni, jednak tylko w przypadku nieużywanych i zupełnie nowych przedmiotów, w oryginalnym opakowaniu. Środki zostaną zwrócone w formie bonu podarunkowego, ważnego przez 360 dni. Koszty transportu zwrotnego ponosi Kupujący.

Dokonując zwrotu, należy zwrócić również gratisowy produkt. W przypadku skorzystania z kodu rabatowego kwota zwrotu zostanie pomniejszona o jego wartość. Pierwsza wymiana lub zwrot, które zostały częściowo lub w całości opłacone voucherem są bezpłatne. W przypadku więcej niż jednej wymiany lub zwrotu produkty należy zwrócić na własny koszt.

365 dni na zwrot towaru

Państwa satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Jeśli nie odpowiada Państwu zakupiony artykuł to istnieje możliwość jego zwrotu w ciągu 365 dni. Poniżej szczegółowo przedstawiamy naszą Politykę zwrotów.

Termin zwrotu

14 dni

15 - 365 dni

Czy zwroty są bezpłatne?*


Tak


Oprócz:

- Wanny, wannny z hydromasażem, wanny zewnętrzne
- Zamówienia bez oryginalnego opakowania
- Produkty na zamówienie
- Zwrot/ anulowanie zamówienia dla klientów biznesowych

Nie

Jak produkt powinien zostać zwrócony?

Bezpiecznie zapakowany. Nieużywany produkt powinien być przygotowany do odbioru przez firmę spedycyjną przy krawężniku.


Produkt nowy, nieużywany, zapakowany ponownie w oryginalne opakowanie .

Przygotowany do odbioru przez firmę spedycyjną przy krawężniku.
 

Odbiór zwrotów
Beliani odbierze towar w ciągu 14 dni od potwierdzenia zapakowania towaru poprzez spedycję.
 
Kiedy otrzymasz zwrot?
Klient otrzyma zwrot w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas towaru, za pośrednictwem metody płatności wybranej dla pierwotnej transakcji (z wyjątkiem opłaty za pobraniem)
 
Klient otrzyma zwrot w ciągu 7 dni od otrzymania przez nas towaru w formie bonu podarunkowego
Nie zwracamy
Kosztów poniesionych za płatne usługi dodatkowe, takie jak dostawa premium, ubezpieczenie przesyłki czy dodatkowe koszty płatności.
 
Wykluczone ze zwrotów Produkty z widocznymi śladami użytkowania. Produkty mogą być zmontowane w celach testowych, ale do zwrotu powinny zostać rozmontowane i być w stanie umożliwiającym ponowną sprzedaż.


- Używane, zainstalowane i/lub zmontowane produkty
- Wanny, wannny z hydromasażem, wanny zewnętrzne
- Produkty na zamówienie
 

* Jednorazowa wymiana towaru w ciągu 14 dni jest bezpłatna; jeśli wymieniony towar ma również zostać zwrócony, koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

Deklaracja na temat gatunku i kraju pochodzenia drewna

Deklaracja ma na celu rzetelne informowanie konsumentów, tak aby mogli świadomie podjąć decyzję o zakupie. Najważniejszym narzędziem jest tutaj baza wiedzy o drewnie. Za jej pomocą można wyszukać zarówno botaniczne, jak i handlowe nazwy gatunków drewna. Dodatkowo zawiera informacje na temat obszarów występowania poszczególnych gatunków drzew. Zaznaczono również, jeśli są one chronione przez Konwencję o międzynarodowym handlu dzikimi zwierzętami i roślinami gatunków zagrożonych wyginięciem. Link do bazy wiedzy o drewnie.

Zastrzeżenia prawne 

Osoby, które mają dostęp do informacji na stronach internetowych Beliani GmbH, wyrażają zgodę na przedstawione ogólne warunki. Wszelkie dodatkowe umowy dotyczące poszczególnych usług lub produktów Beliani GmbH obowiązują wraz z niniejszymi warunkami.

Brak gwarancji kompletności i poprawności

Informacje publikowane na stronie internetowej są udostępniane przez Beliani GmbH wyłącznie do użytku osobistego oraz do celów informacyjnych; mogą one być zmieniane lub modyfikowane w każdej chwili bez uprzedniego powiadomienia. Beliani GmbH nie daje żadnej gwarancji (ani wyraźnej, ani dorozumianej) co do dokładności, kompletności i aktualności informacji opublikowanych na stronie internetowej Beliani GmbH, nawet jeśli dołożono wszelkich starań, aby zebrać je ze źródeł uznanych za wiarygodne. Ponadto, nie ponosi odpowiedzialności za niekompletne lub odbiegające od normy / nieprawidłowe instrukcje montażu.

Korzystanie ze strony internetowej Beliani GmbH

Cała zawartość (wygląd, tekst, grafiki, itp.) strony internetowej Beliani jest chroniona prawem autorskim. Poszczególne elementy strony internetowej należą wyłącznie do operatora strony, Beliani GmbH. Zapisywanie lub drukowanie poszczególnych stron i / lub elementów strony internetowej Beliani jest dozwolone tylko z pełnym odniesieniem do źródła. Zapisanie lub skopiowanie w inny sposób elementy oprogramowania, lub innych danych ze strony internetowej Beliani GmbH, akceptuje się powyższe warunki użytkowania. Wszelkie prawa własności należą do Beliani GmbH. Jakiekolwiek powielanie (w całości lub części), przekazywanie (elektronicznie lub w inny sposób), modyfikowanie, linkowanie lub używanie strony internetowej Beliani jest dozwolone tylko za wyraźną, pisemną zgodą Beliani GmbH.

Linkowane strony internetowe, odnośniki i linki

Niektóre linki umieszczone na stronie internetowej Beliani GmbH prowadzą do stron internetowych osób trzecich. Są to strony całkowicie niezależne i pozbawione jakichkolwiek powiązań ze stroną Beliani GmbH, dlatego też Beliani nie ponosi żadnej odpowiedzialności za dokładność, kompletność i legalność treści zawartych na tych stronach oraz świadczonych na nich ofert i usług. W przypadku bezpośrednich lub pośrednich odnośników do zewnętrznych stron internetowych ("linków") znajdujących się poza zakresem odpowiedzialności autora, odpowiedzialność wchodzi w życie tylko w przypadku, gdy autor zna treść tych stron i ma techniczne możliwości i uzasadnione powody, aby zapobiec ich wykorzystaniu w przypadku treści niezgodnych z prawem. Autor oświadcza niniejszym jednoznacznie, że w momencie linkowania na stronach nie były rozpoznawalne żadne nielegalne treści. Autor nie ma żadnego wpływu na aktualny i przyszły wygląd, treść lub autorstwo linkowanych stron. Z tego powodu nie odpowiada on za dodane już po umieszczeniu linków treści wszystkich linkowanych / powiązanych stron. Stwierdzenie to odnosi się do wszystkich linków i odnośników w ramach własnej oferty internetowej, jak również do wpisów w księgach gości, na forach dyskusyjnych i listach mailingowych, dokonywanych przez zewnętrznych użytkowników. Odpowiedzialność za nielegalne, błędne lub niekompletne treści, a w szczególności za szkody powstałe w wyniku wykorzystania lub niewykorzystania takich informacji, ponosi administrator strony, do którego nastąpiło odesłanie, a nie ten, który jedynie odsyła do danej publikacji.

Google Analytics i inne aplikacje do analizy

Niniejsza strona może korzystać z Google Analytics, usługi z zakresu analityki internetowej świadczonej przez Google Inc. (www.google.com) lub innych aplikacji do analizy danych. Pod pojęciem "Google" należy rozumieć także alternatywne programy i przedsiębiorstwa. Google Analytics używa tzw. cookies, czyli plików tekstowych, które są zapisywane na Państwa komputerze i umożliwiają analizę korzystania przez Państwa z tej strony internetowej. Informacje generowane przez pliki cookie na temat korzystania z tej strony internetowej przez użytkownika (włącznie z jego adresem IP) są przekazywane i przechowywane przez Google na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Google będzie analizował te informacje w celu oceny korzystania z witryny przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących aktywności na stronach internetowych dla administratorów tych stron oraz świadczenia innych usług związanych z aktywnością na stronach internetowych i korzystaniem z internetu. Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeśli jest to wymagane przez prawo lub jeśli osoby trzecie przetwarzają te dane na zlecenie Google. Użytkownik może zablokować instalację plików cookie poprzez odpowiednie ustawienie oprogramowania swojej przeglądarki. Zwracamy jednak uwagę, że w takim przypadku możesz nie być w stanie w pełni korzystać z wszystkich funkcji tej strony internetowej. Korzystając z tej strony internetowej, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Państwa danych przez Google w przedstawiony powyżej sposób i w wyżej wymienionych celach.

TikTok

Aby promować nasze produkty, markę i usługi, regularnie udostępniamy krótkie filmy w aplikacji TikTok, obsługiwanej przez TikTok Inc. (10100 Venice Blvd., Culver City, CA 90232, USA). Podczas korzystania z TikTok zbierane i przetwarzane są dane osobowe. TikTok udostępnia określone dane operatorom profili w sposób uproszczony i anonimowy. Informacje te obejmują np. liczbę nowych obserwujących i ogólne dane demograficzne, takie jak płeć i kraj. Należy pamiętać, że dane te nie wskazują konkretnych osób, dlatego Beliani nie może zidentyfikować żadnego konkretnego użytkownika naszego profilu TikTok. Informacje dostarczane nam przez TikTok służą do analiz, statystyki korzystania z naszej witryny TikTok, optymalizacji naszych ofert, marketingu naszych artykułów i filmów oraz ciągłego ulepszania naszych produktów i zarządzania nimi.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzanych danych znajdziesz w Polityce prywatności aplikacji TikTok: tutaj.

Pinterest

Aby zaprezentować i promować nasze produkty, udostępniamy inspiracje na Pintereście, którego operatorem jest Pinterest Inc. (808 Brannan Street, San Francisco, CA 94103, USA). Założenie konta w serwisie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na udostępnienie danych osobowych takich jak imię i nazwisko, adres e-mail, komentarze oraz adresy IP, które zbiera i przetwarza Pinterest.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzanych danych znajdziesz w Polityce prywatności Pinteresta: tutaj.

Polityka prywatności w zakresie korzystania ze wtyczek Facebooka (przycisk "Lubię to")

Na naszych stronach znajdują się wtyczki portalu społecznościowego Facebook, 1601 South California Avenue, Palo Alto, CA 94304, USA. Wtyczki Facebooka można rozpoznać po logo Facebooka lub przycisku "Lubię to" ("Like") na naszej stronie. Przegląd wtyczek Facebooka można znaleźć tutaj. Gdy odwiedzasz naszą stronę, wtyczka nawiązuje bezpośrednie połączenie między Państwa przeglądarką a serwerem Facebook. Facebook otrzymuje informację o tym, że odwiedziłeś naszą stronę wraz z Państwa adresem IP. Po kliknięciu przycisku "Lubię to" Facebooka, podczas gdy użytkownik jest zalogowany na swoim koncie na Facebooku, można połączyć zawartość naszej strony z profilem na Facebooku. Dzięki temu Facebook może przyporządkować wizytę na naszych stronach do Państwa konta użytkownika. Zwracamy uwagę, że jako administrator naszych stron nie jesteśmy świadomi treści przekazywanych danych i ich wykorzystania przez Facebooka. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Facebooka na stronie. Jeśli nie życzysz sobie, aby Facebook przyporządkowywał Państwa wizytę na naszych stronach do Państwa konta użytkownika na Facebooku, prosimy o wylogowanie się z konta użytkownika na Facebooku przed odwiedzeniem naszej strony.

Prawa autorskie

Prawa autorskie do wizerunku naszej strony internetowej i jej treści, takich jak teksty czy grafiki (lista otwarta), są w pełni własnością Beliani GmbH. Zabronione jest kopiowanie, pobieranie lub inne wykorzystywanie całości, lub części tej strony do celów własnych, bez naszej uprzedniej pisemnej zgody. Nie dotyczy to specjalnych linków, które są udostępniane do pobrania.

Odpowiedzialność, ograniczenia odpowiedzialności i obowiązujące prawo

Beliani GmbH zrzeka się bezwarunkowo wszelkiej odpowiedzialności za straty i wszelkiego rodzaju szkody - bezpośrednie, pośrednie lub wynikowe - spowodowane przez produkty, użytkowanie lub dostęp do strony internetowej Beliani GmbH, jak również linki do stron internetowych osób trzecich. Beliani GmbH nie gwarantuje, że poszczególne segmenty strony internetowej będą działały bezbłędnie. Ponadto Beliani GmbH nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niepożądane zarządzanie systemem komputerowym użytkownika internetu przez osoby nieuprawnione. W związku z tym Beliani GmbH wyraźnie zwraca uwagę na niebezpieczeństwo związane z wirusami i możliwością ukierunkowanych ataków hakerów. W celu zapobiegania wirusom zalecamy korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek, jak również instalację oprogramowania antywirusowego, które powinno być stale aktualizowane. Należy kategorycznie unikać otwierania wiadomości e-mail o nieznanym pochodzeniu i przypadkowych załączników. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od umowy w każdej chwili bez ponoszenia odpowiedzialności za szkody. Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne szkody, na które nie mogliśmy mieć wpływu. Za szkody wynikające z zakupu, wysyłki i użytkowania produktów, którym można było zapobiec, ponosimy odpowiedzialność maksymalnie do wysokości ceny zakupu produktu. W każdym przypadku maksymalna kwota szkód jest ograniczona do 2000 PLN. Rozstrzygnięcie roszczeń wymaga zgody obu stron.Obie strony zobowiązują się w pierwszej kolejności do bezpośredniego kontaktu w przypadku uszkodzenia lub reklamacji oraz do wyczerpania wszystkich innych możliwości postępowania arbitrażowego przed skierowaniem sprawy do sądu.

Obowiązuje od 01.01.2022

news

Dołącz do naszego newslettera i korzystaj z wielu atrakcyjnych rabatów