Pomoc

Lieferbedingunen icon

Wysyłka Zamówienia


Jakie czasy dostawy oferuje Wasz sklep?

Pod każdym produktem w naszym sklepie podana jest data "przewidywanej dostawy". Po złożeniu zamówienia otrzymasz tę informację również w e-mailu z potwierdzeniem zakupu.


Pamiętaj, że podany termin jest jedynie estymacją. Twoje zamówienie zaczyna być przetwarzane w momencie zaksięgowania wpłaty, więc ostateczna data dostawy może się zmienić.


Jeśli zamówiony produkt znajduje się w naszym głównym magazynie, wysyłka następuje zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych, dostawa nie powinna zająć dłużej 2 dni robocze..


Niektóre produkty mogą znajdować się w naszych zagranicznych magazynach. W tym przypadku doliczamy 4 dni robocze do wysyłki towaru.


W momencie wydania kurierowi zamówienia do dostawy, otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym Ci samodzielne śledzenie Twojej paczki.


Jaki jest koszt dostawy?

Wysyłka jest darmowa na terenie całej Polski.

Bezpłatne wniesienie jest oferowane tylko w przypadku małych produktów. Większe produkty zostaną dostarczone do tzw. "pierwszych drzwi". W przypadku takich zamówień, usługa wniesienia musi zostać wykupiona osobno, poprzez wybranie opcji "dostawa PREMIUM" na stronie produktu.

Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta pod nr (91) 350 83 60 lub mailowo.


Jak wygląda dostawa zamówienia?

Wysyłka jest darmowa na terenie całej Polski.

Małe produkty (do 30 kg) są dostarczane oraz wnoszone bezpłatnie (niezależnie od piętra)

Większe produkty (powyżej 30 kg) dostarczane są do tzw. "pierwszych drzwi". Oznacza to, że produkty zostaną doręczone do najbliższego miejsca przy Twoim domu, w którym może zatrzymać się dostawca, ale nie zostaną wniesione do Twojego domu/mieszkania.

W przypadku takich zamówień, usługa wniesienia musi zostać wykupiona osobno, poprzez wybranie opcji "dostawa PREMIUM" na stronie produktu lub w koszyku w zakładce "Metody płatności i dodatkowe usługi". Aktualny koszt wniesienia do pierwszego pomieszczenia widnieje na stronie produktu. Więcej informacji na temat oferty znajdziesz tutaj.


Czy moje zamówienie zostanie wniesione do mieszkania?

Tak, pod warunkiem że waga Twojego produktu nie przekroczy 30 kg.

Usługa wniesienia produktów powyżej 30 kg (lub lekkich, ale dużych objętościowo) jest dodatkowo płatna. Standardowo, większe produkty (powyżej 30 kg) dostarczane są do tzw. "pierwszych drzwi". Oznacza to, że paczki zostaną doręczone do najbliższego miejsca przy Twoim domu, w którym może zatrzymać się dostawca, ale nie zostaną wniesione do Twojego domu/mieszkania.

W przypadku takich zamówień, usługa wniesienia musi zostać wykupiona osobno, poprzez wybranie opcji "dostawa PREMIUM" na stronie produktu lub w koszyku w zakładce "Metody płatności i dodatkowe usługi". Aktualny koszt wniesienia do pierwszego pomieszczenia widnieje na stronie produktu. Więcej informacji na temat oferty znajdziesz tutaj.


Czy usługa wyniesienia zbędnych opakowań jest dodatkowo płatna?

Usługa wyrzucenia zbędnych opakowań jest dostępna w "dostawie PREMIUM", wybieranej na stronie produktu lub w koszyku w zakładce "Metody płatności i dodatkowe usługi". Aktualny koszt wniesienia do pierwszego pomieszczenia widnieje na stronie produktu. Usługa rozpakowania produktu i wyrzucenia kartonów do wskazanego przez klienta odpowiedniego pojemnika komunalnego dotyczy jedynie mebli niewymagających całkowitego montażu i jej koszt zawiera się we wspomnianej wyżej kwocie. Więcej informacji na temat oferty znajdziesz tutaj.

Oryginalne kartony są wymagane w przypadku reklamacji lub zwrotu. Przed wyrzuceniem kartonów upewnij się, że chcesz zatrzymać zakupiony produkt.

Ta opcja nie może być dodana po wysyłce towaru.


Czy oferujecie usługę montażu?

Pracujemy nad wprowadzeniem usługi małego montażu w naszym sklepie. Niestety, na ten moment jest ona niedostępna.

Jeżeli potrzebujesz pomocy w złożeniu swoich nowych mebli, możesz skorzystać ze strony NeedHelp by umówić się ze specjalistą.

By to zrobić udaj się na stronę serwisu NeedHelp i dodaj nowe zlecenie. Po wypełnieniu wszystkich danych, w ciągu 24 godzin otrzymasz oferty od specjalistów z twojej najbliższej okolicy, dzięki czemu nie będziesz musiał długo czekać na pomoc.

Z uwagi na to, że NeedHelp jest zewnętrzną usługą, niezwiązaną bezpośrednio z Beliani, wszelkie kwestie związane z umówieniem czy opłatą za te usługi leżą po stronie klienta.


Czy oferujecie ekspresową wysyłkę?

Staramy się zapewnić naszym klientom jak najszybszą dostawę. Standardowo, jeśli zamówiony produkt znajduje się w naszym głównym magazynie, wysyłka następuje zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych, dostarczenie trwa 1-2 dni robocze. Szybsza realizacja zamówień, nie jest w tej chwili możliwa.


Czy mogę odebrać moje zamówienie z Waszego magazynu?

Niestety, odbiór zamówienia z naszego magazynu nie jest możliwy, ale w trosce o wygodę naszych klientów oferujemy wyspecjalizowaną, bezpłatną dostawę na adres wskazany przez klienta.


Czy mogę zamówić produkty na Waszej polskiej stronie internetowej, jednak z dostawą do innego kraju?

Obecnie nasz sklep funkcjonuje w 16 krajach. Nasze meble dostępne są dla klientów mieszkających w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Niemczech, Francji, Hiszpanii i wielu innych. Jeśli chcesz, aby Twoje produkty zostały dostarczone poza Polskę, dokonaj zakupu w sklepie danego kraju.

Aby zobaczyć wszystkie kraje, do których dostarczamy, przejdź tutaj:.


Czy mogę wybrać konkretny dzień i godzinę, doręczenia mojego zamówienia?

Składając zamówienie, możesz wybrać datę wysyłki swojego zamówienia, co oznacza, że dostawa odbędzie się po określonym przez Ciebie dniu. Dostawa standardowo zajmuje 1-2 dni. W momencie wydania kurierowi zamówienia do dostawy, otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym Ci samodzielne śledzenie Twojej paczki.

Na ten moment nie ma możliwości wyboru konkretnego dnia ani przedziału czasowego, w którym odbędzie się dostawa.


Czy wszystkie zamówione przeze mnie produkty dotrą w tym samym czasie?

Zależnie od dostępności produktów i magazynu, w którym się znajdują, Twoje zamówienie może zostać podzielone na osobne przesyłki. Poszczególne produkty, ze względu na wagę i gabaryty, mogą zostać dostarczone przez inne firmy kurierskie.

W momencie wydania kurierowi zamówień do dostawy, otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym Ci samodzielne śledzenie Twoich paczek.


Lieferbedingunen icon

Moje zamówienie i profil


Jak mogę złożyć zamówienie?

Możesz zrobić zakupy w Beliani na pięć sposobów: składając zamówienie na stronie internetowej, drogą mailową, przez telefon lub poprzez chat w sklepie oraz chat na Facebook'u.

Aby zrobić zakupy przez stronę internetową, wejdź na www.beliani.pl/ i dodaj wybrane produkty do koszyka. Jeśli chcesz zobaczyć wybrane produkty, kliknij ikonkę z koszykiem widoczną w okienku lub w prawym górnym rogu strony. Aby dokonać zamówienia, przejdź do kasy.

Zaloguj się, korzystając z następujących opcji:

  • do istniejącego konta
  • zaloguj się przez Google
  • zaloguj się przez Facebook
  • zaloguj się z PayPal

Jeśli nie masz jeszcze konta na naszej stronie, możesz je stworzyć lub zakupić produkty jako gość.

Następnie poprosimy Cię o podanie danych kontaktowych. Jeśli zaistnieje taka potrzeba nasz dział Obsługi Klienta lub kurier będą kontaktować się z Tobą telefonicznie.

W następnym kroku należy wybrać metodę płatności (aby dowiedzieć się więcej, na temat dostępnych opcji przejdź do: https://www.beliani.pl/content/platnosc/ oraz dostawy (aby dowiedzieć się więcej, na temat dostępnych opcji przejdź do: https://www.beliani.pl/content/dostawa/)

Potwierdź, że zgadzasz się z naszymi Ogólnymi warunkami handlowymi i zaznacz, czy chcesz otrzymywać nasze wyjątkowe oferty na swoją skrzynkę mailową. Następnie możesz złożyć zamówienie.

Możesz również złożyć zamówienie telefonicznie, dzwoniąc pod nr (91) 350 83 60. Przygotuj listę produktów, które chcesz zakupić oraz swoje dane kontaktowe. Pracownicy Biura Obsługi Klienta złożą dla Ciebie zamówienie w naszym sklepie.

Możesz napisać do nas na [email protected]. Przygotuj listę produktów, które chcesz zakupić oraz swoje dane kontaktowe (prosimy o podanie nr telefonu, aby nasz zespół Biura Obsługi Klienta oraz przewoźnik mogli się z Tobą skontaktować).

Istnieje możliwość złożenia zamówień na https://www.facebook.com/BelianiPolska.Wyślij do nas wiadomość prywatną wraz ze szczegółami zamówienia: wybranymi produktami i Twoimi danymi kontaktowymi. Pracownicy Biura Obsługi Klienta złożą dla Ciebie zamówienie w naszym sklepie.

Istnieje możliwość złożenia zamówień na chacie na beliani.pl. Okienko chatu widoczne jest w lewym dolnym rogu strony głównej. Żeby złożyć zamówienie, wyślij wiadomość wraz ze szczegółami zamówienia: wybranymi produktami i Twoimi danymi kontaktowymi. Pracownicy Biura Obsługi Klienta złożą dla Ciebie zamówienie w naszym sklepie.


Gdzie znajdę szczegóły mojego zamówienia?

Wszystkie informacje dotyczące Twoich obecnych i poprzednich zamówień znajdziesz sekcji Moje zamówienia. Po kliknięciu "Pokaż więcej", zobaczysz informacje dotyczące zamówień oraz faktury, które możesz ściągnąć, jeśli status to "Zamówienie wysłane".


Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Pod każdym produktem w naszym sklepie podana jest data "przewidywanej dostawy". Po złożeniu zamówienia otrzymasz tę informację również w e-mailu z potwierdzeniem zakupu.

Pamiętaj, że podany termin jest jedynie estymacją. Twoje zamówienie zaczyna być przetwarzane w momencie zaksięgowania wpłaty, więc ostateczna data dostawy może się zmienić.

Jeśli zamówiony produkt znajduje się w naszym głównym magazynie, wysyłka następuje zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych, dostawa nie powinna zająć dłużej 2 dni robocze.

Niektóre produkty mogą znajdować się w naszych zagranicznych magazynach. W tym przypadku doliczamy 4 dni robocze do wysyłki towaru.

W momencie wydania kurierowi zamówienia do dostawy, otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym Ci samodzielne śledzenie Twojej paczki.


Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

Jeśli chcesz zmienić adres, na jaki zamówienie zostanie dostarczone, zanim zostanie wysłane z naszego magazynu, przejdź na stronę: https://www.beliani.pl/person_orders/ i kliknij "Pokaż więcej" przy numerze zamówienia. Następnie kliknij "Zmień adres" i wprowadź zmiany. Otrzymasz od nas e-maila potwierdzającego zmianę adresu.

Po wysyłce towaru nie ma możliwości wprowadzenia zmiany. W tym przypadku powinieneś odmówić odbioru przesyłki, kiedy kurier będzie próbował ją dostarczyć. Twoje środki zostaną zwrócone w momencie, kiedy będziemy mogli potwierdzić odmowę odbioru przesyłki u przewoźnika.


Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przygotowane do wysyłki, możesz je anulować:

Usunięcie zamówienia zostanie potwierdzone mailowo wraz z informacją o terminie zwrotu Twoich środków. Po przygotowaniu towaru do wysyłki, niestety nie masz możliwości anulowania zamówienia. W tym przypadku odmów odbioru przesyłki, kiedy kurier będzie próbował ją dostarczyć. Twoja płatność zostanie zwrócona w momencie, kiedy będziemy mogli potwierdzić odmowę odbioru przesyłki u przewoźnika.


Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

W momencie wydania kurierowi zamówienia do dostawy, otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym Ci samodzielne śledzenie Twojej paczki.

Wszystkie informacje dotyczące Twoich obecnych i poprzednich zamówień znajdziesz w panelu klienta w naszym sklepie. https://www.beliani.pl/person_orders/


Dlaczego moje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane?

Pod każdym produktem w naszym sklepie widoczna jest informacja o przewidywanej dacie dostawy. Po złożeniu zamówienia otrzymasz tę informację w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.

PZauważ, że jest to orientacyjny czas dostawy. Twoje zamówienie zaczyna być przetwarzane w momencie zaksięgowania wpłaty, jednak data dostawy może się zmienić.

Jeśli zamówiony produkt znajduje się w naszym głównym magazynie, wysyłka następuje zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych, dostawa nie powinna zająć dłużej niż 2 dni robocze.

Niektóre produkty mogą znajdować się w naszych pozostałych magazynach. W tym przypadku należy doliczyć dodatkowe 4 dni robocze na dostawę towaru.

Jak tylko towar zostanie wysłany z magazynu, otrzymasz e-mail "Informacje dotyczące przesyłki" wraz z numerem do śledzenia przesyłki, który umożliwi Ci samodzielne sprawdzenie jej statusu.


Jak mogę zmienić swoje dane w panelu klienta?

Możesz zaktualizować swoje dane kontaktowe i hasło na stronie: www.beliani.pl/cabinet/ lub kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 91 350 83 60 lub e-mail [email protected]


Gdzie znajdę Waszą politykę prywatności?

Aby dowiedzieć się więcej na temat naszej polityki prywatności, przejdź do: Polityka Prywatności


Gdzie znajdę ogólne warunki handlowe?

Nasze ogólne warunki handlowe znajdują się pod adresem: Ogólne warunki handlowe


Jak mogę usunąć moje konto?

Jeżeli chcesz usunąć swoje konto użytkownika, wyślij wiadomość na adres mailowy [email protected]. Twoje dane osobowe zostaną trwale usunięte z naszego systemu w przeciągu 30 dni.

Twoje konto może zostać usunięte jeśli:

  • Wszystkie zamówienia zostały zamknięte
  • Zamówienie nie jest w trakcie dostawy
  • Wszystkie płatności zostały uregulowane

Co jeśli moje zamówienie jest nadal przetwarzane?

Aby usunąć konto, wszystkie zamówienia muszą być zamknięte, zamówienia muszą być dostarczone, a płatności uregulowane. Aby rozwiązać którykolwiek z tych problemów, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Co jeśli chcę zmienić moje dane osobowe na koncie?

Jeśli chcesz zmienić jakiekolwiek dane osobowe na swoim koncie, nie ma potrzeby usuwania konta. Adres jak i dane do faktury można zmienić w sekcji Moje dane dostępnej dla zalogowanych użytkowników.


Lieferbedingunen icon

Płatności i Promocje


Jakie metody płatności oferujecie?

Możesz wybrać spośród najpopularniejszych i najbezpieczniejszych metod płatności:

  • Przedpłata (przelew bankowy lub pocztowy)
  • Masterpass
  • Karta kredytowa/debetowa
  • PayU
  • BitPay
  • PayPal
  • Blik
  • Przelewy24
  • Klarna
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Płatność za pobraniem
  • Sprzedaż ratalna

Aby dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas metodach płatności, wejdź na: Płatności


Czy można złożyć zamówienie z opcją płatności "za pobraniem"?

Oferujemy możliwość wysyłki towaru za pobraniem. Oznacza to, że za zamówione produkty zapłacisz kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki. Zamówienie można opłacić za pomocą gotówki, karty kredytowej/debetowej lub płatności Blik (w zależności od kuriera). Aby skorzystać z usługi wysyłki za pobraniem, przejdź do kasy i wybierz opcję "Za pobraniem" w sekcji Formy płatności zakładki "Metody płatności i dodatkowe usługi". Do zamówienia zostanie naliczone 10 zł opłaty manipulacyjnej dla przewoźnika.


Jak mogę użyć kodu rabatowego?

Aby zrealizować kod rabatowy, dodaj wybrane produkty do koszyka. Przejdź do kasy i wpisz kod promocyjny w zakładce "Metody płatności i dodatkowe usługi". Kliknij "Zrealizuj kupon", a promocja zostanie automatycznie dodana do Twojego zamówienia.


Jak mogę zmienić metodę płatności?

Jeśli chcesz zmienić metodę płatności złożonego zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod nr 91 350 83 60 lub mailowo na adres [email protected]. Po wprowadzeniu zmiany przez nasz zespół, otrzymasz potwierdzenie mailowe ze szczegółami płatności. Aby przyspieszyć proces, przygotuj numer swojego zamówienia.


Jak skorzystać z płatności odroczonej?

Jak skorzystać z płatności odroczonej PayPo?

Opcja "PayPo", a więc płatność odroczona na 30 dni, jest dostępna po wybraniu metody płatności "Przelewy24" i uaktywnia się, jeśli wartość koszyka nie przekracza 1000 zł. Wybierając metodę "Przelewy24", nasz sklep przekieruje Cię na stronę operatora płatności, gdzie dostępna jest opcja "PayPo". Aby uzyskać więcej informacji o płatności "PayPo" zobacz: Jak to działa?.

Jak skorzystać z płatności odroczonej Klarna?

Żeby dowiedzieć się więcej o tej opcji płatności, sprawdź: Jak działa opcja "Zapłać za 30 dni"?.


Czy oferujecie raty 0%?

Możesz skorzystać z możliwości rozłożenia swojej płatności na 3, 5, 6 lub 10 rat 0% jeśli wartość Twojego koszyka mieści się w przedziale 300 zł - 20 000 zł. Aby dokonać zakupów na raty 0%, wybierz metodę płatności "PayU". Sklep prekieruje Cię na stronę operatora płatności, gdzie dostępna będzie opcja rat 0%. Cała procedura weryfikacyjna leży po stronie operatora płatności PayU i trwa około 30 min. Aby uzyskać więcej informacji o ratach 0%, kliknij link.


Dlaczego moja płatność się nie powiodła?

Jeśli nie możesz zrealizować płatności, upewnij się, czy:

  • - nie ma żadnych utrudnień technicznych po stronie dostawcy wybranej usługi płatniczej
  • - masz wystarczające środki, aby dokonać zakupu
  • - Twoje dane (imię i nazwisko, adres oraz kraj) zgadzają się z tymi na Twojej karcie
  • - wprowadzony został poprawny kod CVC
  • - ważność Twojej karty nie upłynęła
  • - nie używasz anonimowego serwera proxy

Jeśli nadal nie możesz zrealizować płatności, powinieneś skontaktować się ze swoim bankiem lub dostawcą wybranej usługi płatniczej w celu ustalenia, dlaczego Twoja płatność została odrzucona.


Jak mogę zapisać się do newslettera?

Możesz zapisać się do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o naszych najnowszych ofertach, przecenach oraz inspiracjach. Na dole naszej strony internetowej znajdziesz miejsce, gdzie możesz wpisać swój adres e-mail i kliknąć "Zapisz mnie". Na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość, w której należy potwierdzić subskrypcję.


Jak działa metoda Zapłać teraz?

Aby dowiedzieć się więcej o płatności kliknij tutaj lub odwiedź stronę Klarna.


Lieferbedingunen icon

Produkty i Dostępność


Czy istnieje możliwość zmiany designu poszczególnych elementów produktu?

Niestety, nie mamy możliwości zmiany elementów lub designu sprzedawanych przez nas produktów. Wiele mebli znajdujących się w naszej ofercie ma różne wersje kolorystyczne, czy też wykonane są z różnych materiałów.


Jakie są warunki gwarancji obowiązującej przy zakupach w Waszym sklepie?

Nasz standardowy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

Składając zamówienie, możesz wybrać opcję przedłużenia gwarancji o dodatkowe 36 miesięcy. Ta usługa uchroni Cię przed niespodziewanymi kosztami naprawy. W przypadku, gdy w okresie objętym gwarancją wystąpi defekt fabryczny lub materiału, naprawimy lub wymienimy Twój produkt bez żadnych dodatkowych kosztów.

Gwarancja nie obejmuje śladów zużycia lub zniszczeń, które wystąpiły w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktu.


Czy jest możliwość, aby obejrzeć Wasze produkty na żywo?

Aby móc oferować naszym klientom konkurencyjne ceny prowadzimy nasz sklep tylko i wyłącznie online. Unikając wysokich kosztów prowadzenia sklepów stacjonarnych, możemy zagwarantować naszym klientom naprawdę atrakcyjne ceny.


Jak mogę wykupić opcję dodatkowej, 5-letniej gwarancji?

Żeby przedłużyć standardowy okres gwarancji, wybierz produkty i dodaj je do koszyka, następnie przejdź do kasy. Pięcioletnią gwarancję można wybrać w zakładce "Metody płatności i dodatkowe usługi" w sekcji "Gwarancja", zaznaczając opcję "Rozszerzona gwarancja + 36 miesięcy". Usługa uchroni cię przed niespodziewanymi kosztami naprawy towaru. W przypadku wystąpienia wad materiału lub defektów fabrycznych w trakcie trwania okresu gwarancji, naprawimy lub wymienimy niepełnowartościowy produkt za darmo.

Gwarancja nie obejmuje śladów zużycia towaru oraz zniszczeń wynikających z jego nieprawidłowego użytkowania.

Nasz standardowy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.


Jak mogę sprawdzić, czy produkt, który chcę kupić jest dostępny?

Jeśli chcesz mieć pewność, że wybrany przez Ciebie produkt jest obecnie dostępny, sprawdź sekcję "Przewidywana dostawa", która znajduje się na stronie każdego produktu. Po złożeniu zamówienia informację o przesyłce otrzymasz również mailowo.


Czy produkty nadają się do komercyjnego użycia?

Staramy się oferować najwyższą jakość produktów, jenakże nasze meble są polecane tylko do prywatnego użytku i mogą nie być przystosowane do użytku komercyjnego.


Lieferbedingunen icon

Zwroty i reklamacje


Jaki jest koszt zwrotu zamówienia?

W przypadku, gdyby zakupiony towar nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. By zwrot był darmowy, towar nie może nosić oznak użytkowania i musi być spakowany w oryginalne opakowanie.

Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


Czy naprawdę mogę zwrócić produkt do 365 dni?

Czy naprawdę mogę zwrócić produkt do 365 dni?

Do 14 dni od daty dostawy możesz bezpłatnie zwrócić zamówione produkty (z wyjątkami wymienionymi poniżej). Zaoferujemy bezpłatny zwrot i dokonamy pełnego zwrotu pieniędzy tą samą metodą, co pierwotna płatność. Wyjątek dotyczący bezpłatnego zwrotu do 14 dni obejmuje zamówienia bez oryginalnego opakowania oraz zamówienia wanien, wanien z hydromasażem, wanien zewnętrznych oraz produktów na zamówienie. W takich przypadkach klient ponosi koszty transportu.

Po 14 dniach klient musi pokryć koszt zwrotu. Zwrot zostanie wydany w formie vouchera do wykorzystania w beliani.pl w ciągu 365 dni. Po 14 dniach zwroty wanien, wanien z hydromasażem, wanien zewnętrznych, produktów na zamówienie oraz zmontowanych lub używanych produktów nie będą przyjmowane.


Co zrobić w przypadku otrzymania błędnego produktu?

Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 91 350 83 60 lub na adres email [email protected].

Aby przyspieszyć proces, przygotuj numer swojego zamówienia.

Prosimy o podanie numerów otrzymanych artykułów, które znajdują się na każdym kartonie. Najlepiej, jeśli otrzymamy od Ciebie zdjęcia spakowanych kartonów. Prosimy również nie wyrzucać kartonów do czasu rozwiązania sprawy.

Alternatywnie klienci mogą tworzyć zgłoszenia reklamacyjne własnoręcznie za pomocą funkcji Moje zamówienia, znajdującej się w sekcji Moje konto na stronie internetowej.


Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu?

Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 91 350 83 60 lub wysyłając maila na [email protected].

Aby przyspieszyć proces, przygotuj numer swojego zamówienia.

Prosimy o dołączenie podpisanego Potwierdzenia Odbioru (z adnotacją "zniszczone"), a także o podanie numerów otrzymanych artykułów, które znajdują się na każdym kartonie. Poprosimy Cię o przesłanie zdjęć otrzymanych produktów i kartonów. Prosimy również nie wyrzucać kartonów do czasu rozwiązania sprawy.

Alternatywnie klienci mogą tworzyć zgłoszenia reklamacyjne własnoręcznie za pomocą funkcji Moje zamówienia, znajdującej się w sekcji Moje konto na stronie internetowej.


Co zrobić w przypadku otrzymania niekompletnego produktu?

W przypadku otrzymania niekompletnego zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr91 350 83 60 lub mailowo [email protected].

Aby przyspieszyć proces, przygotuj numer swojego zamówienia.

Jeśli wszystkie kartony zostały dostarczone, ale brakuje pojedynczego elementu, użyj instrukcji (jeśli jest dostępna), aby wskazać, którego z elementów brakuje.

Prosimy o podanie numerów otrzymanych artykułów, które znajdują się na każdym kartonie. Poprosimy Cię również o przesłanie zdjęć otrzymanych produktów i kartonów.

Alternatywnie klienci mogą tworzyć zgłoszenia reklamacyjne własnoręcznie za pomocą funkcji Moje zamówienia, znajdującej się w sekcji Moje konto na stronie internetowej.


Co zrobić w przypadku otrzymania jedynie części swojego zamówienia?

Zależnie od daty dostępności produktów, Twoje zamówienie może zostać podzielone na oddzielne przesyłki. Sprawdź email "Informacje dotyczące przesyłki", aby upewnić się, że wszystkie produkty zostały wysłane w tym samym czasie.

Jeśli wszystkie produkty zostały wysłane, możesz sprawdzić status swojej przesyłki. Numer do śledzenia przesyłki znajdziesz w wiadomości "Informacje dotyczące przesyłki".

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 91 350 83 60 lub mailowo [email protected].

Aby przyspieszyć proces, przygotuj numer swojego zamówienia.

Dodatkowe informacje:

Jeśli wszystkie kartony zostały dostarczone, ale brakuje pojedynczego elementu, użyj instrukcji (jeśli jest dostępna), aby łatwiej opisać brakującą część.

Prosimy o podanie numerów otrzymanych artykułów, które znajdują się na każdym kartonie. Poprosimy Cię również o przesłanie zdjęć otrzymanych produktów i kartonów.

Alternatywnie klienci mogą tworzyć zgłoszenia reklamacyjne własnoręcznie za pomocą funkcji Moje zamówienia, znajdującej się w sekcji Moje konto na stronie internetowej.


Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?

Stawiamy sobie za cel, aby proces zwracania produktów był tak prosty i nieskomplikowany jak to tylko możliwe. Aby dokonać zwrotu otrzymanego towaru, postępuj proszę z poniższą instrukcją:

Skontaktuj się naszym Biurem Obsługi Klienta:91 350 83 60 lub mailowo [email protected]Pamiętaj, aby przygotować numer swojego zamówienia.

Będzie niezwykle pomocne, jeśli napiszesz nam, z jakiego powodu zwracasz produkt. Pozwoli nam to na podniesienie jakości naszej oferty.

Więcej informacji:


Jak długo zajmuje proces zwrotu pieniędzy?

Zwrot środków od momentu przesłania przez nasze Biuro Obsługi Klienta potwierdzenia refundacji, nie powinien zająć więcej niż 5 dni. W przypadku braku środków po upływie tego czasu, skontaktuj się z naszym zespołem.


news

Dołącz do naszego newslettera i korzystaj z wielu atrakcyjnych rabatów