← Pomoc

Co zrobić w przypadku otrzymania jedynie części swojego zamówienia?

Zależnie od daty dostępności produktów, Twoje zamówienie może zostać podzielone na oddzielne przesyłki. Sprawdź email "Informacje dotyczące przesyłki", aby upewnić się, że wszystkie produkty zostały wysłane w tym samym czasie.

Jeśli wszystkie produkty zostały wysłane, możesz sprawdzić status swojej przesyłki. Numer do śledzenia przesyłki znajdziesz w wiadomości "Informacje dotyczące przesyłki".

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 91 350 83 60 lub wyślij wiadomość na adres [email protected].

Aby przyspieszyć proces, przygotuj numer swojego zamówienia.

Dodatkowe informacje:

Jeśli wszystkie kartony zostały dostarczone, ale brakuje pojedynczego elementu, użyj instrukcji (jeśli jest dostępna), aby łatwiej opisać brakującą część.

Prosimy o podanie numerów otrzymanych artykułów, które znajdują się na każdym kartonie. Poprosimy Cię również o przesłanie zdjęć otrzymanych produktów i kartonów.

news

Dołącz do naszego newslettera i korzystaj z wielu atrakcyjnych rabatów